Какво ще направите в началото на срещата си с потенциален нов клиент. Изберете до 3 отговора.*

Ще оставя инициативата в разговора на клиента и ще го оставя да говори.Ще взема инициативата за разговора и ще му представя предимствата на нашият продукт.Ще му обясна с какво нашите продукти са по - добри от тези на конкуренцията.Ще му покажа грешките в неговата инсталация и ще му разкажа как бихме могли да ги разрешим.Ще поема инициативата в разговора и ще го убедя, че нашите продукти са с най - добро качество и най - добра цена за качеството си.Ще си поговоря с него на общи теми - спорт, хобита и други.

Ваш дългогодишен клиент ви се обажда за да Ви уведоми, че е получил по - добра цена от Ваш конкурент за продукт, който той купува редовно от Вас и иска да му направите 10% отстъпка от цената. Вие имате възможност да дадете 10% отстъпка, но това би намалило значително Вашата печалба (и съответно комисионна). Какво правите?*

Ще намаля цената си с 10% за да не рискувам да загубя клиента си.Ще се опитам да предоговоря размера на отстъпката, като ще се постаря да се срещнем по средата.Учтиво ще откажа да направя каквато и да е отсъпка.

Когато водите тежък преговор и сте изправени пред труден клиент е по - добре да отстъпите за нещо дребно, за да породите добра воля. Това твърдение за Вас е:*

ВярноНевярно

Работили ли сте досега със CRM система?*
ДАНЕ

ERROR 404

NOT FOUND

// You may have mis-typed the URL,
// Or the page has been removed,
// Actually, there is nothing to see here…

<< Go back to home page >>